پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228225
طرح يک فوريت تفکيک وزارتخانه ها بعد از تعيين کابينه پيگيري مي شود/ با تفکيک وزارت ورزش و جوانان موافقم
تاریخ انتشار : 1396/03/29 11:23:43
نمایش : 863
نماينده مردم ايرانشهر، سرباز، لاشار،دلگان، فنوج، بنت و آشار گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با طرح دو فوريت تفکيک وزارتخانه ها موافقت نکردند و قرار شد اين طرح به صورت يک فوريتي بررسي و پيگيري شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدنعيم اميني فرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: در تفکيک ها در زمينه ورزش و جوانان موافق جدا سازي هستم چرا که معتقدم بخش جوانان در اين ادغام، مغفول واقع شده است و حرکت مثبتي را در ورزش و جوانان در انجام ماموريت هاي محوله بخش جوانان نديديم و بنابراين جدا سازي اين سازمان مثبت خواهد بود.
 
وي ادامه داد: در زمينه جدا سازي وزارت راه و شهرسازي و جدا سازي مسکن و شهرسازي از راه و ترابري، از زمان ادغام وزارت خانه، آن اولويتي که لازم بود در بخش مسکن مورد تاکيد قرار داشته باشد، وجود نداشت.
 
نماينده مردم ايرانشهر گفت: دربخش وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از ادغام بازرگاني، سياست هاي واردات و صادرات بخش کشاورزي به وزارت جهاد کشاورزي داده شده است که اگر جدا سازي صورت گيريد دوباره بايد اين موضوع به وزارت بازرگاني بازگردد.
 
اميني فرد خاطر نشان کرد: تفکيک وزارتخانه ها به شرطي که براساس وظايف و سياست گذاري مناسب صورت پذيرد خوب است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html